Nazwa sprawy: |
|
Wymagane dokumenty: |
|
Sposób załatwienia sprawy: |
|
Termin załatwienia sprawy: |
|
Miejsce załatwienia sprawy: |
|
Opłata skarbowa: |
|
Podstawa prawna: |
|
Dodatkowe informacje: |
|
Uwagi: |
Odpis aktu stanu cywilnego i zaświadczenie o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dotyczących wskazanej osoby wydaje się osobie, której akt dotyczy, lub jej małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu, przedstawicielowi ustawowemu, opiekunowi, osobie, która wykaże w tym interes prawny, sądowi, prokuratorowi, organizacjom społecznym, jeżeli jest to zgodne z ich celem statutowym i przemawia za tym interes społeczny, oraz organom administracji publicznej, jeżeli jest to konieczne do realizacji ich ustawowych zadań. Zaświadczenie o stanie cywilnym jest wydawane osobie, której dotyczy. |
Pliki do pobrania: |
![]() ![]() |
![]() Urząd Miasta i Gminy w Mordach ul. Kilińskiego 9 08-140 Mordy tel. 25-641-54-02mailto:sekretariat@mordy.pl fax 25-641-51-15 ![]() |